Christmas feelings

2012-11-27

Är hemma nu efter en tidig julkonsert med alla tvärflöjtister på hela musikskolan, jag brukar inte nämna det så ofta men för er som inte vet så spelar jag tvärflöjt. Så ni sitter och läser en musikalisk tjejsblogg, haha! Om man kan påstå det. Nu har jag fått in adventskänslan och det känns toppen!
 
Annars har dagen var helt okej, började vid 12 så fick en lång och skön sovmorgon! Hade två lektioner och gick sedan hem i regnet. Nu är det faktiskt snöblandat regn vi får hoppas på snö, på tal om vädret! Men annars är mitt liv bra, allt rullar på som vanligt, skola, vänner!
 

Kommentarer
Postat av: Felicia

sv: tack desamma:)

2012-11-27 @ 20:45:27
URL: http://ppewdiepie.blogg.se/
Postat av: Josephine Einarsson

Svar: Tack vad snällt :).

2012-11-27 @ 20:51:32
URL: http://photomemorys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elinfotoliv.webblogg.se

.

Kontakt: [email protected]







RSS 2.0