Take me back to summer paradise

2012-08-20

Take me back to summer paradise. Nu har halva augusti gått och börjar sakna att ha sommarlov, det känns ändå helt okej att allt börjar bli som vanligt. Man kommer in i en rutin. Men det går ingen nöd på mig jag har höstlovet att se fram emot, Jag, min familj, farmor & farfar och våra kusiner ska åka till Gran Canaria dels för att fira pappa och farfar. Det kommer bli toppen med sol och värme när det är så grått och tråkigt här hemma i kalla sverige.
 
Vi började skolan 12.00 idag, lite för sent enlgit mig men det var skönt med sovmorgon. Fick min första matte bok idag efter 4 år på kunskap, haha det kändes lite ovant.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vilken tid börjar ni på torsdagar? :)

2012-08-21 @ 00:01:18
URL: http://emmeho.blogg.se/emme/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elinfotoliv.webblogg.se

.

Kontakt: [email protected]







RSS 2.0