Believe that dreams come true everyday, because they do

2012-08-21

Ännu än dag på gymnasiet, börjar bli van att skriva gymnasiet nu! haha, det känns riktigt bra, förut om jag saknar att hänga runt med Fanny, Jessica och Johanna. Saknar hur jag och Fanny alltid skrattade åt allt och alla när vi åt lunch. Även fast vi fortfarande träffas och går i samma skola är det ändå inte samma sak eftersom att vi går olika linjer. 
 
Men i alla fall så tycker jag att det är tråkigt att skriva om skolan hela tiden, eller hur? så om ni inte vill att jag skriver vad jag gör varje dag så kommer jag inte att göra det. Utan kommer på något roligare att blogga om.
 
Jag har två suprises som jag kommer skriva om snart, så häng kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elinfotoliv.webblogg.se

.

Kontakt: [email protected]







RSS 2.0