Welcome autumn

2014-09-15

 
 
Igår gick jag tillsammans med en stor del av svenska folket och la min röst för riksdagen, landstinget och kommunen. Att vara näst yngst i mitt valdistrikt var lite speciellt, jag satt sedan igår kväll tillsammans med Oliver och hans familj och följde valvakan. Jag måste vara ärlig och säga att jag absolut inte förstår hur stod del av svenska folket har röstat, hur tänker ni?  
 
Dagens storta samtalsämne har vart gårdagens val, hur kunde Sverigedemokraterna får ca 13%? Hur kommer socialdemokraterna kunna bilda regering? Tänk så blir det omval? 
 
Jag har haft en rätt tråkig och vanlig måndag, med tuffa lektioner, träning efter skolan och sedan hem och plugga. Jag får ha i tanke att om ca 10 dagar befinner jag mig på varmare breddgrader med min prins och har det underbart. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elinfotoliv.webblogg.se

.

Kontakt: [email protected]







RSS 2.0