Lever för helgerna

2014-10-20

En riktigt söt bild på mina två småkusiner, tagen förra sommeren.
 
Jag har haft en toppen helg, helgen började med middag och hos Fanny. Vi åkte sedan ut till Amerlia Fanny, jag, Oliver och Jesper vilket var riktigt kul. Vi åkte sedan vidare till boglösa, tråkigt nog var det rätt segt där ute så det blev en tidig kväll.
I lördags åkte vi till mormor & morfar och firade mormor, jättemysigt och roligt. Igår fortsatte jag och Oliver med "mormorkallas" vi åkte ut tills hans mormor och morfar och firade henne. Det också väldigt mysigt. Helgerna går allt för snabbt medans vardagarna sniglar sig fram. 
 
Just nu är veckorna tuffa med allt för mycket plugg, denna vecka har vi två matteprov och bara idag har jag haft två redovisningar. Nu är jag absolut redo för en veckas lov. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elinfotoliv.webblogg.se

.

Kontakt: [email protected]







RSS 2.0