Höstrusk

2014-10-12

 
 
Har haft en jättebra helg, i fredags tränade jag efter skolan. Jag spenderade sedan kvällen hemma med Oliver och familjen. Vi avslutade kvällen med att hämta Olivers föräldrar hemma hos några kompisar.  I går (lördag) åkte jag, Lina och Oliver till västerås, vi åt lunch på Ikea och gick sedan runt och kollade i affärer. Hittade både en vinterjacka och ett par varmare skor till vintern, lyckat. Vi åkte sedan hem till mormor och morfar och blev bjudna på fika, jättemysigt.
 
Igår kväll åt vi först middag hos Oliver vi mötte sedan upp Moa, var hemma hos mig ett tag och gick sedan hem  till Elin. Vi var där ett tag och sedan gick vi över 10 pers mot krogen. Jag hade en jättebra kväll, träffade massor med härliga människor och dansade hela kvällen. 
 
Idag vankade vi upp till regn och rusk. Eftersom att jag alltid springer på helgerna, när man har mycket tid. Begav vi oss ut i regnet, det regnade inte så mycket i början men när vi kom hem var vi helt genom blöta. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elinfotoliv.webblogg.se

.

Kontakt: [email protected]







RSS 2.0