En tidig morgon

2014-10-30

 
Blev väckt halv 8 imorse av att Oliver skulle iväg och träna 04:orna i Hockey. Han skjutsade hem mig och eftersom att jag redan var pigg och vaken gick jag ut en sväng med kameran. Det var otroligt fint ute, blommor, gräs och träd var täckta av frost.  Begav med sedan ut på en springtur, ca 4 km. 
 
Igår hade jag en riktigt bra shopping dag i Stockholm med Fanny. Köpte lite olika tröjor, till vardags och till fest. Vi avslutade dagen i gallerian och åt frozen yoghurt, en favorit i Stockholm och tog sedan tåget hem. Jag avslutade sedan dagen hemma hos Oliver. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elinfotoliv.webblogg.se

.

Kontakt: [email protected]







RSS 2.0