Wishes

2014-05-11

 
Längtar till varma sommardagar och kvällar, skratt och lycka!
 
Vad har jag haft för mig de senaste dagarna? Var tvugen att tänka efter för att kunna svara på den frågan. Förutom att vi tjejet fick chansen att åka till stockholm i torsdags, har jag inte gjort något speciellt. Vi håller på att förbereda oss för välgörenhetsmatchen som närmar sig med stormsteg. Vi har äntligen fått ihop ett lag med enköpingsprofiler och nu är det bara lite smågrejer som måste fixas.
 
Förutom att gå i skolan, vilket jag gjort mesta dels av tiden har jag tränat och vart med Oliver. Nu sitter jag i soffan med Oliver och Anton, jag framför datorn och dem framför tv:en. Är trött i hela kroppen efter en springtur och flera dagars träning.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elinfotoliv.webblogg.se

.

Kontakt: [email protected]







RSS 2.0