Sol och varmt

2014-05-19

En sommarbild ifrån förra sommaren.
 
Har haft en riktigt skön helg med massor av sol och värme. Dock har jag haft riktigt mycket plugg att göra, vilket man inte känner sig ett dugg motiverad till när solen skiner. I lördags spenderade jag fm i solen, riktigt skönt. Jag och Oliver stack sedan ut på en springtur, dock var det för varmt för att springa så vi gick efter ett tag. Vi hade sedan en mysig kväll ute hos hans farfar. 
 
Igår på fm träffade jag fanny på gymmet och tränade med henne. Resten av dagen spenderade jag framför matteboken och datorn. Vi har ett matteprov att skriva idag och årsredovisningen för vårt uf-företag ska inn. Påtal om vårt företag, inlägg om vår välgörenhetsmatch vi hade i torsdags kommer publiceras någon dag i vecka. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elinfotoliv.webblogg.se

.

Kontakt: [email protected]







RSS 2.0