De senaste dagarna

2014-05-04

 
Två bilder ifrån dagen, har haft lite tid att fotografera idag!
 
Valborg
Förlåt för den sega uppdateringen, tänker nu skriva lite om de senaste dagarna! Jag hade en riktigt rolig valborg. Skoldagen gick snabbt och efter skolan begav vi oss först till affären för att handla in för kvällen och sedan hem till Oliver. Jag hade en bra kväll tillsammans med de personer som gör mig som gladast just nu. Vi grillade, lekte lekar och dansade. Kvällen avslutades med att hela himmlen fylldes med snöflingor, i Maj??
 
Resten av veckan har jag hunnit med en hel del, i torsdags var jag och Oliver med familjen till västerås. Först lite shopping och sen middag hemma hos farmor och farfar. 
I fredags tränade jag tillsammans med Fanny. Vi fikade sedan på stan tillsammans med Oliver och Ramus. Spontant åkte vi hem till Ramus och gjorde tacos och spenderade kvällen i soffan framför let´s dance.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elinfotoliv.webblogg.se

.

Kontakt: [email protected]







RSS 2.0