Tisdag

2014-03-18

 
 
Kan kortfattat beskriva min dag "en helt vanligt tisdag". Så har egentligen inget speciellt att blogga om men kände för att slänga in ett inlägg. Vädret att gått tillbaks till att blivit grått och kallt, längtar mer och mer tills sommaren. Till varma sommarkvällar, soliga dagar på standen, spontana utflykter.  Skoldagen var seg och tråkig, inget nytt och roligt hände. Ska försöka låta positiv så kan säga att inget gick dåligt. 
 
Sitter just nu trött i benen i min säng, cyklade till gymmet efter skolan för ett träningspass med Lina. . Annars har jag suttit och pluggat en massor med svenska. För mitt självförtroendes skull måste jag lyckas på nästa prov. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elinfotoliv.webblogg.se

.

Kontakt: [email protected]







RSS 2.0