Fine art

2014-03-17

 
Eftersom att jag har brist på bilder passar jag på att visa en bilder ifrån ett projekt jag håller på med i skolan.
 
Är tillbaks i skolan igen efter en skön men väldigt kort helg. Startade helgen med pizza och glasskväll hemma hss Fanny. Har sedan spenderat helgen tillsammans med Oliver. Förutom att haft en väldigt lugn helg var vi ute och firade hans morfar igår kväll, väldigt mysigt! 
Vaknade upp med hopp om att det skulle vara sol och varmt men nej... det har kommit flera cm ny snö under natten. Eftersom att jag sov hos Oliver hade jag endast min skinnjacka och converse...
 

Kommentarer
Postat av: ViktoriaCaroline

Hej finis :) Hoppas att allt är bra med dig. Jag har kört igång Veckans Blogg och det vore toppen kul om du ville vara med, jag kommer slumpa fram två vinnare på Söndag kväll :)

Lycka till / Kram

2014-03-18 @ 19:58:27
URL: http://viktoriacaroline.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elinfotoliv.webblogg.se

.

Kontakt: [email protected]







RSS 2.0