Finally Friday

2014-03-21

 
 
Äntligen är fredagen här, den dagen jag längtat till redan i måndags. Sitter just nu och kollar på säsongsavslutningen på pretty little liars, har hört att de ska vara väldigt spännande. Jag kommer att ha en riktigt lugn fredagskväll här hemma, äta en mysig middag med familjen och sen bara slappa. Oliver kommer senare efter hans match.
 
För övrigt har jag haft en helt okej dag, känner mig dock lite utmattad i hjärnan efter att nästan ha pluggat matte hela dagen. Först matte och sen fysik och sen konstruktion på eftermiddagen. Eftersom att engelskan var inställd för min del slutade jag tidigare och stack ut och sprang. Riktigt skönt trotts blåsten, sprang ca 7 km ovanligt långt för mig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elinfotoliv.webblogg.se

.

Kontakt: [email protected]







RSS 2.0