Älskar vädret

2014-03-12

 
En väldigt passande bild till årstiden, jag vet! Men har verkligen inga nya bilder att visa...
 
Vilket väder vi har i Sverige just nu! Är det bara jag som vaknar av lycka när solen lyser in genom fönstret?
 
Har haft en riktigt lugn och skön dag. Skoldagen bestod ändast av två lektioner, kemi och Idrott, så slutade redan efter lunch. Eftersom att vi slutade så tidigt har jag hunnit med en del under eftermiddagen. Jag och Oliver gick en promenad i det fina vår vädret. Jag har hunnit plugga lite och vart på intersport och köpt nya skor till mig, mina converse var helt trasiga så har nu helt nya! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Inga-Linn

Älskar att våren är påväg!:)

2014-03-12 @ 20:45:05
URL: http://livetenligtingalinn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elinfotoliv.webblogg.se

.

Kontakt: [email protected]







RSS 2.0