Sommarens diamanter

2014-06-26

 
En vacker bild tagen av Lina på sommarens godaste bär.
 
Trotts dåligt väder känns det alltid som sommar när man äter egen plockade jordgubbar ifrån trädgårdslandet.
Nu är snart mina jobbdagar för denna sommar över, vilket känns otroligt skönt. Har endast morgondagen kvar att klara av. Cyklade till gymmet efter jobbet och gjorde ett rekord snabbt träningspass, hade velat träna lite längre men det får bli någon annan gång. Nu har jag spenderat de senaste timmen framför datorn med att lägga över mina drygt 11 000 bilder till min externa hårddisk. 
 
Idag är det exakt tre månader tills jag och Oliver åker till Kos, längtar extremt mycket och ser jättemycket fram emot till att få komma iväg ifrån Sverige en vecka. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elinfotoliv.webblogg.se

.

Kontakt: [email protected]







RSS 2.0