Sommar & lycka

2014-06-12

 
Tog tyvärr inte så mycket bilder under kvällen.
 
Hade en otroligt bra dag och kväll igår. Dagen startade med skolavslutning och slutade med klassfest hemma hos Elin med tårta och lekar. Jag har en otroligt bra klass och vårt sista år på gymnasiet kommer inte bli annat en roligt.  
 
Efter en kort skolavslutning i kyrkan köpte jag Fanny, Oliver, Moa och Carro varsin sallad på coop och gick ner till hamnen och åt lunch, riktigt mysigt! Nu när jag tänker efter kändes det som att jag åt hela eftermiddagen igår. Jag och Oliver åkte hem till honom och firade att Julia hade gått ut 9:an med både smörgårdstårta och marängtårta.  Det också riktigt mysigt, dock började det regna men som tur gick det över tills kvällen. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elinfotoliv.webblogg.se

.

Kontakt: [email protected]







RSS 2.0