Skolårets sista dagar

2014-06-03

 
En favorit bild ifrån förra sommaren, en underbar sommarkväll på Gotland med bästavän.
 
Det märks att skolåret snart är slut, skoldagarna blir slappare och sovmornarna blir längre. Idag började jag skolan vid 12.50 för att ha kemi då vi ändast fick veta ett provresultat som jag förövrig blev väldigt nöjd över. Efter det slutade jag i princip. Nu har jag ändast ett fysikprov kvar att skriva sedan är tvåan över, tvåan är över!! Det känns helt galet. Nästa år börjar vi trean!
 
Efter skolan åkte jag till gymmet, träningen har blivit en stor del av mitt liv vilket känns väldigt positivt. Nu har jag precis slagit igen fysikboken för ikväll, jag har en väldigt snäll pojkvän som hjälper mig. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elinfotoliv.webblogg.se

.

Kontakt: [email protected]







RSS 2.0