Sandhamn

2014-06-02

 
 
Har haft en mysig helg tillsammans med min familj ute i skärgården. I fredags seglade vi till sandhamn, en otroligt fin ö. Har bara seglat förbi den tidigare inte gått i land. Vi tog på oss joggingskorna och gick en promenad på ca 2 och en halv timme. Vi hann se en riktigt stor del av ön, det var bara solen som saknades. Trotts att det var mulet och tidigt på säsongen var det väldigt mycket båtar och turister på ön.
 
Nu ligger jag i min säng framför datorn och ska snart göra mig redo inför den riktiga sista veckan i skolan för denna termin. Åh så skönt det känns att det snart är sommarlov, verkligen behövligt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elinfotoliv.webblogg.se

.

Kontakt: [email protected]







RSS 2.0