Lycka

2014-06-07

 
 
Sköna och soliga sommardagar gör mig så lycklig, det är då livet är som bäst. Har dock spänderat stora delar av dagen framför fysikboken, har ett slutprov i fysik att skriva på måndag. Fick en behövlig paus av att mormor & morfar kom på lunch. 
 
I torsdags träffade jag och Oliver flera kompisar på stan och kollade på studenttåget och när studenterna åkte runt på flaken. För varje flak och varje student längtade man bara med tills jag själv tar studenten.  Efter en trevlig lunch tillsammans åkte jag hem till Fanny och spenderade lite tid tillsammans med henne. 
 
Utöver detta har jag mest behövt pluggat, men snart är det äntligen över och ett efterlängtat sommarlov är här.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ♡ Hanna Andersson ♡

Härliga bilder!!:D

2014-06-08 @ 12:55:54
URL: http://hannabieberandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elinfotoliv.webblogg.se

.

Kontakt: [email protected]







RSS 2.0