Life in color

2014-06-22

 
Vill ha sommarkvällar som denna, med sol och lycka.
 
Idag tog jag och Fanny tåget till Västerås för att uträtta lite ärenden, dock köpte jag ändast lite saker till mig själv. Behövande saker som en t-shirt, short och strömpor. Vi hade en mysig eftermiddag i västerås.
 
Nu sitter jag hemma i soffan. Har pluggat lite körkortteori, väldigt tråkigt men viktigt. Kommer ha en lugn söndagskväll tillsammans med Oliver och min familj. Orkar inte stiga upp och jobba imorgon bitti, jag vet att jag ska vara glad över att jag faktiskt har ett jobb. Men timmarna går så sakta och är allt annat än roliga.
 

Kommentarer
Postat av: Sanna Widman

Åh så himla fin bild :)

2014-06-22 @ 19:56:54
URL: http://sannawidman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elinfotoliv.webblogg.se

.

Kontakt: [email protected]







RSS 2.0