En mysig dag i västerås

2014-06-30

 
Inköp ifrån dagens shopping, en basic t-shirt, shorts, munkjacka, trosor och en svart byxdress som inte fick vara med på bild
 
Igår kväll blev jag och mina syskon hämtade av mormor & morfar, vi åkte hem till dem och spenderade kvällen och natten där. Väldigt mysigt och kändes som gammla tider, då man älskade att åka hem och sova över hos dem. 
Idag åkte vi in till västerås och möte upp mamma, vi gick sedan runt och shoppade lite. Hittade en del fina och behövliga saker, de på bilden + en svart byxdress som ni får se i ett annat inlägg. Vi åt lunch på en fin Italiensk resaturang med väldigt god mat.  
 
Nu har jag precis städat klart min garderob, det låg kläder överallt. Rensade bort och slängde en del urtvättade och kläder jag aldrig använder. Skönt att ha ordning och reda igen, dock kommer den vara lika stökig om några veckor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elinfotoliv.webblogg.se

.

Kontakt: [email protected]







RSS 2.0