En midsommarnattsdröm

2014-06-15

 
Nikon D3100 + Nikkor 50mm f/1,4
 
Sitter nu i sängen efter en ganska händelsesik dag, kom precis på att der var väldigt länge sen jag satt själv i min säng med datorn framför mig. Jag och Oliver cyklade till gymmet så fort vi vaknade, det är riktigt skönt att börja dagen med ett träningspass. Efter en god lunch mötte vi upp Fanny. Vi kollade lite kort på Enduro VM som körs här i Enköping. Vi satte oss sedan på cafe Magnifik och tog en fika. Vi satt säker där i 2 timmar och pratade om allt möjligt. 
 
Både Oliver och Fanny följde med mig hem efter, Oliver åkte dock ganska snabbt, vem orkar med två tjejer som sitter och pratar? Nu sitter och och lyssnar på musik helt själv... 
Imorgon börjar jag jobba, vilan och sovmorgorna varade inte länge känner mig inte alls taggad men pengarna behövs.

Kommentarer
Postat av: FrökenTV, bloggen om tv och film

fin bild

2014-06-17 @ 03:43:32
URL: http://efji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elinfotoliv.webblogg.se

.

Kontakt: [email protected]







RSS 2.0