Vinter

2014-01-19

Drog ut Lina för att fota lite idag när jag kom hem.
 
Har haft en riktig bra helg! Statade gårdagen med att kolla på Street feets vintershow, åt sedan lunch med Oliver, Rasmus, Andreas och Albin (kände mig lite ensam tjej där) Jag och Oliver åkte sedan hem till honom där vi spenderade lördagskvällen. Jag var med och firade hans föräldrar, vi hade en mysig kväll med mycket skratt.
 
Idag tog jag och Oliver det lugnt på fm, vi betalade första delen på vår resa (åh längtar redan), vi pluggade sedan fysik till ett prov. När jag kom hemifrån Oliver, drog jag ut lina i det kalla vinter vädret för att fota lite. Har nästan aldrig tid med det nu för tiden så man får passa på när man har möjlighet. Har sedan hunnit vart på gymmet och ätit middag.

Kommentarer
Postat av: ViktoriaCaroline

vilken fin bild :)

2014-01-22 @ 17:52:31
URL: http://viktoriacaroline.se
Postat av: sandra ♥

Jättefin bild!

Allt bra med dig?
Kram

2014-01-24 @ 21:28:44
URL: http://sandrauthby.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elinfotoliv.webblogg.se

.

Kontakt: [email protected]







RSS 2.0