Söndag

2014-01-26

Snodde bilder ifrån min syster, som satt i över 5 min för att fota sin lunch-_-
 
Såg nyss att jag inte bloggat på nästan hela veckan, så kan det gå när man har mycket i skolan. Har pluggat fysik varje kväll, dock det kunde provet gått bättre. Ska kortfattart berätta lite hur min helg har sätt ut. Fredagen spenderade hemma hos Oliver, vi åt tacos och spelade monopol med hans mamma och bror. Igår (lördag) gjorde vi lite ärenden på stan och spenderade sedan kvällen hemma hos mig. 
 
Idag har jag fotat Lina, behövde bilder till fotokursen jag läser! Vet dock inte om de blev riktigt lyckat. Jag och Oliver gick också ut en sväng i solen för att fota lite innan han skulle hem (håller på att kolla igenom bilder just nu). Efter det har jag vart på gymmet med Lina och tänker nu spendera kvällen i soffan. Är inte taggad för ännu en tuff skolvecka...
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Isabell

Haha äkta bloggare att fota sin mat xD

Lycka till i skolan denna veckan :D

2014-01-27 @ 20:15:51
URL: http://isabellh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elinfotoliv.webblogg.se

.

Kontakt: [email protected]







RSS 2.0