Sommar porträtt

2014-08-06

 
Tre bilder ifrån senaste fotostuden jag hade tillsammans med Lina och Oliver.
 
Sitter hemma i mitt rum och redigerar bilder ifrån när och Lina fotade i söndags. Utanför fönstret är det smått disigt och luktar brandrök. Det känns konstigt att den stora skogsbranden utanför Sala bara är några mil bort. Fick precis ett telefonsamtal av Oliver att han klarade uppkörningen, är så glad för hans skull. Vill också slippa övningsköra och plugga. 
 
Vad har hänt de senate dagarna? I lördags åkte jag och Oliver ut till Moa, vi badade i deras pool och på kvällen gick vi ner till bryggan vid sjön, jättemysigt. Igår övningskörde jag ut Anton till Moa och stannade kvar där blev inte så mycket bad men desto mer prat. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elinfotoliv.webblogg.se

.

Kontakt: [email protected]







RSS 2.0