Pineapple

2014-08-31

 
Kärleken till frukt och bär är stor
 
Nu sitter jag här i min säng, ännu en helg har passerat. Varför går helgen så mycket snabbare än vardagarna? Jag har haft en lugn och skön helg, i lördags mötte jag upp Fanny på gymmet för ett träningspass. Det känns skönt att ha kommit igång med träningen igen. Kvällen spenderades hemma hos Oliver, middag med hans syskon och sedan en mysig kväll i soffan framför en film. 
 
Idag började jag och Oliver dagen med en löprunda på 6,5 km, bästa sättet att starta dagen på. Sedan kan jag inte säga att jag gjort mycket, mest tagit det lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elinfotoliv.webblogg.se

.

Kontakt: [email protected]







RSS 2.0