Morning run

2014-08-11

 
 
Startade dagen med en 7 km löprunda, gick upp med Oliver och när han åkte till jobbet gick jag ut och sprang. Ett toppen sätt att starta dagen på. Nu sitter jag inne i soffan med datorn i knät, regnet smattrat mot fönstret och efter flera varma veckor gör det inget att de kommer lite regn. 
 
De senaste dagarna har jag haft så mycket för mig att jag inte hunnit uppdatera, i torsdags åkte jag med Fanny, Oliver, Jesper och Rasmus till Västerås. I fredags åkte vi samma gäng till Grönan, en riktigt rolig dag med mycket åk och skratt. Igår söndag var jag i Örebro och firade min kusin Håkan som fyller 3 år nu i veckan. Fick även chansen att övningsköra i några timmar igår. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elinfotoliv.webblogg.se

.

Kontakt: [email protected]







RSS 2.0