Fredagskväll

2014-08-15

Middag på kungsbacken med Oliver.
 
Oliver fick i födelsedagspresent av mina föräldrar att gå ut och äta middag tillsammans med mig på valfri restaurang. Han valde Kungsbaken, ett mysig ställe mitt i stan. Vi hade en jättemysig middag med jättegod mat. 
 
Idag har jag förut om att övningskört två gånger, en med pappa och en med körskolan tränat och kollat ifatt på Pretty Little Liars. Startade dagen med en löprunda, riktigt skönt. Har sedan mellan körningen slappat i soffan med iPaden och kollat på några avsnitt av min favorit tv-serie. 
 
Imorgon väntar en dag av massor av förberedelser inför min 18 årsdag och sedan ett släktmiddag i Sala med pappas alla kusiner. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elinfotoliv.webblogg.se

.

Kontakt: [email protected]







RSS 2.0