18 års brunch

2014-08-19

 
 
Detta inlägg skulle ha publiceras i söndags men eftersom jag varken hade tid eller lust att blogga då publicerar jag det nu.
 
 
Vad har hänt sedan sist? En hel del... I lördags var jag med familjen på släktträff, riktigt roligt och mysigt. I söndags fyllde jag äntligen 18, fick massor av fina presenter och var omringad av personer jag älskar så hade en riktigt bra dag. Jag fick b.la en parfym, ny mobil och en klocka. Släkten, Oliver och Fanny var här på fika och några stannade också kvar på middag, jätte trevligt.
 
I måndags började mitt sista år på gymnasiet, ser fram emot ett fartfyllt studentår med massor av roliga händelser. Skoldagen bestod ändast av 17 min info ang de kommande dagarna. Idag har vart en riktigt bra dag, efter en nervös förmiddag hade jag två lektioner på eftermiddagen. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elinfotoliv.webblogg.se

.

Kontakt: [email protected]







RSS 2.0