Lugn start på veckan

2014-04-01

 
Eftersom att jag sitter i skolan och har dåligt med bilder får ni se vad jag håller på med just nu.
Startade veckan med en lugn skoldag, jag slutade redan efter lunch pågrund av att min lärare var sjuk. Vilket var riktigt skönt. Jag och Oliver tog oss ut på en 7 km lång springtur, var helt slut när vi kom hem. Men det kändes ritkigt bra efterråt.  Vi var sedan på möte med vårt företag och några personer ifrån kommunen som kommer hjälpa oss med vår välgörenhetsmatch.
 
Nu sitte jag i skolan och har en lika lugn dag framför mig. Kommer endast gå i skolan på fm pågrund av att jag ska till läkaren i eftermiddag.  Har sedan planerat att gymma och övningsköra.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elinfotoliv.webblogg.se

.

Kontakt: [email protected]







RSS 2.0