Glad påsk

2014-04-19

 
Ni som tror att diabetiker inte kan äta godis, ni har tyvärr lite fel.
 
Vad har jag haft för mig de senaste dagarna? i torsdags stod det träning på schemat annars tog jag det bara lugnt. Hade en mysig kväll hemma hos Oliver med grillning till middag. I går (fredags) löpte jag och Oliver hem till mig, vi tog en omväg så vi sprang ca 7,5 km. Var riktigt trött och slut när vi kom hem.  Vi spenderade resten av eftermiddagen och kvällen hemma hos mig och tog det bara lugnt. 
 
Imorse letade vi efter våra påskägg som vi alltid gör på påskaftonsmornar. Det var mitt tredje påskägg denna påsk, hur ska jag orka äta upp allt godis? Våra planer för dagen är att åka till mormor och morfar och äta påskmiddag tillsammans med dem och våra kusiner.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elinfotoliv.webblogg.se

.

Kontakt: [email protected]







RSS 2.0