En heldag i stockholm

2014-04-13

 
Fick denna klubba av min underbara pojkvän, love you!
 
Spenderade hela lördagen i Stockholm tillsammans med Fanny, Oliver och Jesper. Det blev en del shopping, köpte inte så mycket trotts att vi gick egenom massor med affärer och en del mer än en gång. På första bilder kan ni se det jag köpt. På kvällen spelade vi laserdom, det var riktigt kul och jobbigare en vad vi trott. Jag hade en toppen dag tillsammans med super härliga människor. 
 
Vi kom hem till Enköping ca 20.30 väldigt trötta och ont i fötterna. Jag och Oliver satte oss i soffan och satt kvar där tills vi orkade gå och lägga oss. Det blev en tidig kväll efter en vecka med tidiga mornar och lite sömn. Nu äntligen har vi påsklov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elinfotoliv.webblogg.se

.

Kontakt: [email protected]







RSS 2.0