Devent UF

2014-04-09

 
Nu har vi lanserat våran hemsida devent.blogg.se, gå in och kolla om ni är nyfikna på vad vi sysslar med. Ni kan läsa om välgörenhetsmatchen vi håller på att planerar, om oss och om typ 1 diabetes. 
 
Idag har vart ännu en till fullproppad dag, hela eftermiddagen jobbade vi med vårt företag. Hemsidan blev klar och en hel del samtal blev gjorda. Vi avslutade eftermiddagen med ett möte med Kari Tapper som kommer vara lagkapten för det ena laget i matchen.  När jag kom hem tog jag mig ut på en springtur och har sedan dess pluggat matte. Nu sitter jag och Oliver i min säng och lyssnar på musik + bloggar (i alla fall jag)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elinfotoliv.webblogg.se

.

Kontakt: [email protected]







RSS 2.0