It´s FRIDAY

2013-09-20

Kärlek och lyckan till fredagar är stor. Förlåt för den dåliga uppdateringen denna vecka. Har bara gått i skolan och pluggat på kvällarna så har inte så mycket att berätta. 
 
Skoldagen startade med terminens första matteprov, det kändes helt ok när jag gick ut ifrån provet. Men sen när man börjar prata med alla andra... Efter det hade vi fysik, vilket var en riktigt jobbig lektion. De flesta satt och pratade eller höll på med mobilen. Efter lunch hade jag endast engelska, min sista lektion var inställd. 
 
Efter skolan åkte jag, Anton och mamma på en spontan middag hemma till mormor & morfar, alltid lika mysigt. Vi fick också träffa min lilla kusin Håkan eftersom de var på besök. 

Kommentarer
Postat av: Inga-Linn

Gud så fin du är!:)

2013-09-20 @ 22:51:06
URL: http://livetenligtingalinn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elinfotoliv.webblogg.se

.

Kontakt: [email protected]







RSS 2.0