Fields of gold II

2013-09-01

 
Nikon D3100 + Tamron 90 mm
Två bilder tagna föra helgen, har inte visar så många ifrån denna fotografering, så här har ni två.
 

1 September, hej höst, varmakläder, regn och rusk. Igår var sista sommarkvällen ute, sa det föra helgen också men,men! Jag var på en jättemysig kusinträff igår för pappas alla kusiner. Vi åt middag tillsammans, spelade kubb och bara satt och pratade. Jag och mina syskon hade det v'äldigt roligt med våra kusiner. Vi sov sedan kvar hos mina kusiner och pappas syster!

Idag påvägen hem stannade vi på gustavsbergs båtmässa, hade dock inte så jätteroligt där. Gick mest runt med min mobil. Vi funderar på att köpa en ny båt, det var därför vi stannade där.
 
Nu är jag äntligen hemma, och sitter  väldigt trött och bloggar i min säng.

Kommentarer
Postat av: linah brown

så himla vacker!

2013-09-04 @ 00:23:37
URL: http://broownskin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elinfotoliv.webblogg.se

.

Kontakt: [email protected]







RSS 2.0