En fullspäckad helg

2013-09-22

 
Två bilder ifrån dagens bakning med Anna och Emelie.
 
Ja vart ska jag börja? Sitter helt slut i sängen och försöker få ihop ett blogginlägg.
Igår spenderade jag del av dagen i idrottshuset, Anton hade handblollsmatch. Sen tittade jag med Oliver & Jesper när Ramsus spelade. På kvällen åkte jag, Moa, Oliver, Ramus och Jesper ut till Jesper. Fanny kom senare och vi lagade Tacos. Vi spenderade kvällen och natten där, har fått ungefär 2-3 timmas sömn inatt där av varför jag är så trött.
 
När jag och Fanny kom hem i förmiddags la vi oss i soffan och sov. Efter några timmar satte jag, Emelie och Anna igång att baka (en skoluppgift) Har inte vågat smaka våra cakebolls än, har i efter hand hört att de inte är så goda. 
 
Ännu en helg har spenderats med underbara galna personer, ni får mig verkligen att må bra!
 

Kommentarer
Postat av: Inga-Linn

Åh, vad fina de blev!:)

2013-09-22 @ 22:47:33
URL: http://livetenligtingalinn.blogg.se
Postat av: Clara

Så söta!

2013-09-29 @ 23:12:01
URL: http://clararingqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elinfotoliv.webblogg.se

.

Kontakt: [email protected]







RSS 2.0