Ca 1,6 mil senare...

2013-09-11

En av alla sommarens favoriet, hallon smoothie har vart en av sommarens alla lätta luncher. Men nu säger vi hej då till det för nu är hösten här på riktigt.
 
...har jag väldigt ont i båda fötterna och är riktigt trött och sliten. Idag hade alla 2:or på skolan friluftsdag, vi gick en vandringsled på ca 8 km. Vi lagade sedan lunch och gick samma vandringsled tillbaka. Så har sammanlagt gått ca 1,6 mil. Aldrig mer säger jag bara, i och försig var det är ganska skön dag bortsätt ifrån mina ömma fötsulor. En lång dag i skolan hade vart riktigt jobbig eftersom att jag är förkyld.
 
Har annars vart och klippt topparna, det syns inte så stor skillnad. Vilket jag är riktigt glad över. Resten av kvällen har jag spenderat i soffan/sängen har verkligen inte haft ork till något annat. Den som skulle ge mig lite massages nu skulle jag vara evigt tacksam mot. Ni annar inte lyckan när jag kom på att jag börjar 10.20 imorgon iställer för 8.45

Kommentarer
Postat av: Amanda

Oj vad duktigt jobbat! Klippte mig också nyligen, och var faktiskt ganska lättad över att ingen märkte något haha!

2013-09-11 @ 22:14:08
Postat av: Ebba

SUPER FIN BLOGG! <3

2013-09-12 @ 18:22:16
URL: http://rosendahlss.blogg.se
Postat av: F R I D A - M A R I A

Åh, den smoothien ser så god ut!

2013-09-15 @ 20:07:42
URL: http://frida-maria.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elinfotoliv.webblogg.se

.

Kontakt: [email protected]







RSS 2.0