Tillbaks

2013-10-10

Uppdateringen har de senaste veckorna vart extremt dålig, ska nu när jag är hemma igen försöka uppdaterna som förut. 
 
En akriv bild ifrån i sommras! 
 
Ja igår fick jag äntligen åka hem ifrån sjukhuset, jag är inte utskriven men jag får sova hemma. Vilket är underbart skönt. Gick på min första lektion igår på flera veckor, första gången jag var riktigt taggad för att gå till skolan. Har verkligen saknat att umgås med mina underbara vänner hela dagen. Efter skolan var jag med Oliver, är så glad att jag har honom genom detta! Det känns skönt att mitt liv sakta börjar övergå till det normala eller så normalt det kan bli. 
 
Idag har jag haft lektioner på eftermiddagen, riktigt skönt med en mjukstart efter några veckor. Har lite smått panik över matten bara! Nu ska jag ha en lugn och skön kväll hemma, det var länge sedan!  

Kommentarer
Postat av: Jennifer

åh vad jag saknar att äta jordgubbar nu!

2013-10-10 @ 20:52:27
URL: http://jenniifersjo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elinfotoliv.webblogg.se

.

Kontakt: [email protected]







RSS 2.0