Grattis till dig Fanny

2013-10-15

 
Ett stort grattis till dig min bästavän, hoppas din födelsedag har vart lika bra som dig! Det är omöjligt att i ord beskriva hur mycket du betyder för mig. Alla våra minnen och skratt, och fler ska det bli! 
 
Ja ni vad har jag haft för mig denna tisdag? Gick i skolan på förmiddagen och åkte sedan till Akademiska i Uppsala för ett möte med min Dietist. Nu är jag snart utskriven och slipper åka dit några gånger i veckan. Så här i efterhand har tiden gått väldigt fort, jag är redan så gott som tillbaks till vardagen och det känns underbart skönt. 
 
Efter middagen åkte jag hem till Fanny för att fira henne. Det blev en hel del fika med tårta, riktigt gott. Jag har haft en riktigt rolig kväll med henne och Freja. Känner att detta inlägg blev väldigt genomtänkt och välskrivet. Det blir så när man kommer hem sent och bara vill slänga in ett inlägg innan man går och lägger sig!
 
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh vilken fantastiskt fin bild!

2013-10-16 @ 17:06:48
URL: http://claraamanda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elinfotoliv.webblogg.se

.

Kontakt: [email protected]







RSS 2.0