All you need is love

2013-10-05

En höstbild tagen av min fina syster, har inte haft så mycket tid att fota de senaste veckorna och ni kommer förstå varför.
 
Jag vet inte riktigt vad jag ska börja, Jag har vart med om en hel del kan jag säga även om mitt liv sakta början gå över till det normala. Föra veckan natten mellan tisdag och onsdag åkte jag och pappa in till akuten pågrund av att jag mått dåligt i några dagar utan att haft feber. Det visar sig då att jag har väldigt högt blodsocker alltså jag har fått diabetes. Jag får sedan åka akut ambulans till Akademiska sjukhuset i Uppsala. Efter det kommer jag inte ihåg något ifrån onsdagen, jag hamnade i något som kallas diabeteskoma. Jag har sedan så här efter fått reda på att jag var väldigt sjuk, så sjuk att mitt liv var i fara. Tror inte att jag har förstått hur alvarligt det var, tror inte att jag kommer att göra det heller.
 
Så sedan dess har jag spenderat nästan all min tid på ett sjukhus, extremt tråkigt! Förra helgen var först Jessica och Johanna på besök och sen på söndagen kom Moa, Fanny, Oliver och Jesper. Har under den här tiden verkligen insätt hur otroligt bra och underbara vänner jag har. Den här veckan kan jag inte säga har vart så rolig, men nu är jag hemma över dagen. Riktigt underbar att få komma hem, Ska snart träffa lite vänner har inte så bra koll på vilka som kommer men det ska bli toppen. Har saknat alla så himla mycket under veckan som gått. Behöver skratta lite nu!
 
Vi får se vad som händer nästa vecka men jag hoppas att jag snart blir utskriven och får komma tillbaks till mitt liv, saknar det så!
 
Om ni har frågor är det bara att ställa de!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh vad jobbit för dig! :( Hoppas att du snart mår bättre, kram!

2013-10-05 @ 23:34:20
URL: http://claraamanda.blogg.se
Postat av: Inga-Linn

Riktigt härlig bild!:D

2013-10-06 @ 19:19:14
URL: http://livetenligtingalinn.blogg.se
Postat av: Fanny

Så himla skönt att få träffa dig och att du mår hyfsat bra! Saknar dig verkligen sjukt mkt! Skulle aldrig klara mig utan dig bästavän! Snart är allt som vanligt igen, du vet att jag alltid finns om det är nått! Saknar dig! <3

2013-10-06 @ 21:55:22
URL: http://myfunnyme.blogg.se
Postat av: Jessica

Saknar dig såååå mycket!
Hade jag haft mer tid hade jag kommit till dig och varit hos dig varje dag!! Vi måste träffas när du kommer hem! Puss och kram! Älskar dig! <333333

2013-10-07 @ 21:09:37
URL: http://musiclife.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elinfotoliv.webblogg.se

.

Kontakt: [email protected]







RSS 2.0