You bring me joy

2013-11-07

Istället för att fokusera på filmen vi såg på dagens svenska lektion satt jag och drömmde mig bort till julen och december på weheartit.  
 
Jag lever, kan man tänka sig. Min uppdatering den senaste veckan har vart usel. Jag kan lätt beskriva veckan med tre ord, skola, plugg, träning. Har spenderat dagarna i skolan och kvällarna framför matteboken och datorn. Vi har precis blivit klara med vår affärsplan till vårt företag som har tagit en hel del tid. 
 
Jag skulle kunna skriva lite kort om varje dag men eftersom att det gått en hel del dagar sedan sist skulle detta inlägg bli allt för långt. I måndagskväll och igårkväll var jag med Oliver, vi pluggade största delen av kvällarna. Ibland känns det som att jag glömde min hjärna på sjukhuset. Jag hoppas verkligen att jag hittar den snart! Ikväll blir en pluggfri kväll, äntligen.
 
Jag har också kommit igång ordentligt med träningern denna vecka, vilket känns otroligt skönt. 

Kommentarer
Postat av: sussi

vilken inspirerande härlig bild =)

2013-11-08 @ 13:29:14
URL: http://siouxzie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elinfotoliv.webblogg.se

.

Kontakt: [email protected]







RSS 2.0