Vill ha snö

2013-11-28

Har allt för lite tid att fota nu för tiden därför får det bli lite bilder ifrå Weheartit
 
Nu kommer det ett sånt där vad-har-jag-gjort-idag inlägg, har inte så mycket annat att blogga om. Vaknade upp hemma hos oliver, vi fick lite sovmorgon eftersom att vi började 10.20. Skoldagen startade med en engelska lektion då jag skrev en uppsats jag missat när jag var borta. Efter lunch hade vi först matte och sedan svenska. På varje svenska lektion längtar jag bara mer och mer till lov, mest pågrund av att vi då slipper vår lärare.
 
Min förkylning har vänt och börjar som tur är bli bättre. Hostar fortfarande en hel del, vilket bara det är riktigt jobbigt. För skulle egentligen vilja träna...
Nu väntar en lugn hemma kväll för mig själv medans alla andra är och tränar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elinfotoliv.webblogg.se

.

Kontakt: [email protected]







RSS 2.0