Tre händelserika dagar

2013-11-20

 
Några bilder ifrån i måndags då vi fotade i studion under vår fotolektion. Fler bilder kommer. 
 
Har nu äntligen kommit hem efter en 11 timmars lång skoldag. Först en vanligt skoldag sen var jag och mitt företag med på öppethus. Vi gick runt i våra snygga företagsskjortor och gav ut flygblad och pratade med folk om vårt företag. En händelserik men rolig dag.  När jag får tid kommer jag att publicera ett inlägg om vad vi håller på med osv.
 
Måndags var en vanlig skoldag, vi spenderade förmiddagen i fotostudion. Vilket resulterade i många roliga och knäppa bilder. Meningen var att vi skulle fota en speciell känla vi gjorde det och ganska mycket annat. Älskar att leka framför och bakom kameran. Resten av dagen bestod av CAD, matte och svenska. 
 
Igår cyklade jag och Oliver hem till honom och var där hela kvällen, vi hade en skön och mysig kväll tillsammans. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elinfotoliv.webblogg.se

.

Kontakt: [email protected]







RSS 2.0