Onsdag

2013-11-13

Tog fram kameran och stativet imorse första gången på väldigt länge jag hade tid att fota. Exprimenterade lite med ISO vilket resluterade i att nästan alla bilder blev brusiga, men,men
 
Började skolan vid 10.30 med en relativt lugn idrottslektion. Men det blev tyvärr ingen sovmorgon för min del, gick upp och pluggade kemi. Vi har sjukt mycket denna vecka, så det gäller att ta vara på tiden. Efter lunch forsatte vi skoldagen med vår långa UF-lektion, vi fick en hel del bra grejer gjorda. Jag hoppas att vår hemsida snart blir klar så att jag kan dela med mig till er vad vi håller på med. 
 
Sitter nu och pluggar fysik och ska snart hem till Oliver. Behöver lite rast ifrån pluggandet dock behöver vi se en film till vår svenska redovisning imorgon, suck! 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Det var faktiskt väldigt fint med bruset i bilden!

2013-11-19 @ 21:50:51
URL: http://claraamanda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elinfotoliv.webblogg.se

.

Kontakt: [email protected]







RSS 2.0