Lycka

2013-11-17

 
Tre bilder ifrån idag, jag och Oliver gick ut lite kort med kameran och fotade lite. 
 
Som vanligt går helgerna allt för fort och det är redan söndagkväll. Har haft en bra och skön helg som mesta dels har spenderats med Oliver.I fredags hade vi en myskväll hemma hos mig, vi satt mest i soffan och kollade på tv. Orken att göra något speciellt en fredagskväll är inte speciellt hög. 
 
Igår (lördag) åkte jag och min familj hem till mormor & morfar, vi hade en mysig eftermiddag och kväll där. Jag åkte sedan vidare hem till Oliver när vi kom hem till Enköping igen.  Idag har vi vart på intersport och cyklade sedan hem till mig. Sen dess har vi ätit lunch, fotat och gjort visitkort till vårt företag.
 
Nu sitter jag sjäv på mitt rum under en filt och bloggar. Resten av kvällen kommer ungefär fortsätta på samma sätt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elinfotoliv.webblogg.se

.

Kontakt: [email protected]







RSS 2.0