Hello cold days

2013-11-26

Ett sjävporträtt som togs i helgen när jag och Lina var ute och fotade.
 
Har dagit på mig en dunder förkylning, riktigt jobbigt och om jag ska vara ärlig kändes det som jag borde ha stannat hemma idag. Känner dock att jag inte kan missa några lektioner så kämpade på så gått jag kunde. Gick mest runt och oroade mig över mitt blodsocker som kan öka när man är förkyld/sjuk. 
 
Startade dagen med foto och hade sedan håla i ca 3 timmar (skönt, hade inte orkat med kemin) Satt iställer med Fanny och Oliver och försökte hitta inspiration till vår pepparkakstävling vi ska ha. Nu undrar ni säker, vadå för tävling? Jo vi kommer vara tre lag och göra varsit pepparkakshus, finast vinner. Efter lunch stod CAD och sen fysik på mitt schema. Trotts att jag var trött och hostade varanan sekund lyckades jag ändå jobba en hel del på fysiken. Det var nog tack vare Oliver och Elin som jag klarade mig egenom lektionen.
 
Nu trotts att jag egentligen bara skulle vilja ligga och vila framför någon bra film/serie måste jag plugga. Har jag sagt att jag längtar till jullovet? 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Wow vilken bild!

2013-11-28 @ 19:57:38
URL: http://claraamanda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elinfotoliv.webblogg.se

.

Kontakt: [email protected]







RSS 2.0