Fredag 22/11

2013-11-22

From a stranger to someone I can't live without, you make my heart smile. Två underbara månader har vi vart tillsammans idag!
 
Passar på att blogga när jag är hemma och har tid. Satt hela gårdagskvällen och pluggade engelska till ett glosförhör och en uppsats. När jag sedan går in och kollar mejlen ser jag att vår lärare är sjuk och att jag spenderat hela kvällen med att plugga helt i onödan.  
 
Att dagens engelskalektion blev inställd gav oss tid att jobba med företaget, vi gick till kompassen (för att kolla hur man gör med bokning av lokal osv). Vi har nu skickat iväg mejl till ytterligare några artister, gissa hur glada vi blev när en svarade att han var på. Iiiiihh det kommer bli så kul. Förlåt att ni får höra om der så mycket, men det är något jag verkligen tycker är roligt just nu. Är verkligen glad att jag valde till den kursen. 
 
Nu sitter jag hemma och tar det lugnt, ska äta middag med min familj och sedan gå ner till ishallen och kolla när Oliver spelar.  Resten av kvällen och lördagen kommer att spenderas med honom. 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra ♥

Grattis till er ♥

Allt bra?
Kram

2013-11-23 @ 15:11:34
URL: http://sandrasrum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elinfotoliv.webblogg.se

.

Kontakt: [email protected]







RSS 2.0