En mysig helg

2013-11-24

 
 
Tre bilder ifrån veckan som gått.
 
Nu sitter jag här igen, i soffan en söndagskväll och ännu en fantastisk helg har passerat. Önska att helgerna var lite längre och vardagarna lite kortare. Men nu är det endas 4 veckor kvar till jullov.  I fredags var jag med min bror, Rasmus och Albin och kollade när Oliver spelade match. Vi åkte sedan ut till hans mormor & morfar och drack te, jättemysigt. 
 
Igår (lördag) bakade jag och Oliver pepparkakor, nu kan man nästan känna lukten av jul och lycka. Det var riktigt roligt att baka och våra pepparkakor blev riktigt fina! Vi gick, ser ni gick! Ifrån Oliver hem till mig sedan på kvällen och spenderade kvällen hos mig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elinfotoliv.webblogg.se

.

Kontakt: [email protected]







RSS 2.0