En heldag i Stockholm

2013-11-03

 
Gårdagen spenderades i vår huvudstad med Oliver, Fanny och Rasmus. Först måste jag säga att jag verkligen har knäppa men riktiga härliga vänner! Det blev en hel del shopping dock inte så mycket för mig. Gick runt hela dagen och letade efter mysiga stickade tröjor hittade inga som inte var för lika de jag redan har. Kom bara hem till enköping med ett par jeans. Vi åt en riktigt mysig middag mitt inne i stan innan vi tog tåget tillbaks till Enköping
 
Väl hemma i enköping åkte vi först hem till Fanny för att hämta våra saker ifrån i fredags. Jag och Oliver cyklade sedan igenom hela stan hem till mig. Det var verkligen en spöklig kväll, med dimma. Inte nog med det tog vi en promenad till kyrkogården (ca 200-300 m ifrån mitt hus) med mina syskon. klockan slog precis 00.00 när vi klev in på kyrkogården. Gissa om det var någon som var rädd? Anledningen att vi gick dit var att det var allahelgonadagen.
 
Efftersom jag inte bloggat om fredag gör jag det i samma inlägg. Jag och Fanny gick på förmiddagen till coop för att handla inför kvällen. Jag gick sedan hem till Oliver på lunch och vi började med en fysikuppgift vi har (det ända jag pluggat på hela lovet, vilket inte känns så bra) Jag gick sedan tillbaks till Fanny för att förbereda middagen. Jag hade sedan en rolig kväll med Fanny, Oliver och Rasmus. Vi åt en rolig "halloween middag" och kollade på skreckfilm. 

Kommentarer
Postat av: Inga-Linn

Sv; ja verkligen!:D

2013-11-08 @ 15:39:37
URL: http://livetenligtingalinn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elinfotoliv.webblogg.se

.

Kontakt: [email protected]







RSS 2.0