Pink fotografering

2013-05-13

Jag och min syster brukar på våren när alla rosa blommor på träden börjar blomma (träden har säkert något jättefint namn som jag inte vet) cykla ner till ån och fota. Vilken brukar resultera i att vi kommer hem med kameran fyllt med rosa bilder. En rolig stund med min fina syster.
 
Annars har denna måndag vart helt okej förutom att jag gick runt hela förmiddagen och oroade mig över mitt tal som jag skulle hålla efter lunch. En del utav nationella i svenska består av att man ska hålla ett tal inför en grupp. Hatar muntliga redovisningar inför klassen. Det gick faktiskt helt okej, eller det väntar och ser imorgon när vi får reda på resultatet. Resten av skoldagen bestod av en lång fysik lektion, jobbig men jag klarade mig igenom den. 

Kommentarer
Postat av: Malin "Pinkpiercing" Johansson

Väldigt fina bilder :)

*svar:* Åh tack! Visst blev den fin ^^
Aha okej, najs :D

2013-05-13 @ 20:04:24
URL: http://pinkpiercing.se/
Postat av: Jennifer

Fina bilder. Jag älskar körsbärs blommor, dom ger våren en sådan härlig färg!!

2013-05-13 @ 21:09:48
URL: http://jenniifersjo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elinfotoliv.webblogg.se

.

Kontakt: [email protected]







RSS 2.0